Fundació Nou Barris

Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil. Entitat sense ànim de lucre, creada l’any 1995.

AVIS IMPORTANT

Davant la situació d’excepcionalitat generada pel COVID-19 i fins nou avís, per tal d’oferir serveis mínims imprescindibles, atendre i resoldre casos urgents i excepcionals, s’atendrà telefònicament de dilluns a divendres de 9.30 a 13.30 h.

Preguem disculpeu els problemes ocasionats.

Àmbit d’actuació

Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil (CSMJ)

És un servei d’assistència primària en salut mental. Atén la població entre 0 i 18 anys de Nou Barris amb problemàtica psicològica i psiquiàtrica.

Programa de Suport i Assesorament a les Residències de la DGAIA (SAR)

Suport i assessorament en salut mental als professionals dels CRAE, a les famílies d’acollida i assistència psiquiàtrica i psicològica als nens, nenes i adolescents tutelats.

Programa d'atendió dels Trastorns Mentals Greus (TMG) en la Infància i en l'Adolescència

Programa orientat a detectar de manera precoç el TMG i a brindar el tractament sostingut amb recursos suficients i durant el temps necessari.

L'Interrogant

Revista de la Fundació Nou Barris, creada el 1998, per difondre treballs teòrics i clínics en relació a la infància i a l’adolescència apostant pel treball interdisciplinar.

Formació i Docència

L’FNB està vinculada a diverses universitats del territori català (UOC, UAB, Ramón Llull) i amb altres societats científiques.

Investigació

Projectes d’investigació sobre les problemàtiques de salut mental en la infància i en l’adolescència.

Notícies d’interès

XARXES DE SUPORT A NOU BARRIS

Fem difusió de la xarxa de Suport Veïnal, l’objectiu del qual és oferir ajuts al veïnat de Nou Barris. Veureu en aquest enllaç les vies de contacte per poder plantejar qualsevol dubte i/o dificultat amb les que us podeu trobar durant el confinament per la Covid-19.

Salutacions a tots i totes, desitjant que passi aquesta situació al més aviat possible.

XARXES DE SUPORT  Ajuntament de Barcelona

L’Ajuntament de Barcelona ha posat a l’ avast de la ciutadania tota una sèrie d’informacions de  mesures de suport en l’ àmbit  social i econòmic que poden ser d’ajut.

Podeu llegir la informació en català, en castellà i anglès.

L'interrogant 16

Els convidem a llegir el número 16 de la revista L’Interrogant amb les nostres produccions, en aquest moment tan especial de reclusió que ens afecta. I per primera vegada- en l’últim segle?, en la historia de la humanitat?- el que ens afecta és universal. Pràcticament tot el planeta està confinat per l’amenaça del coronavirus.

Un moment especial, llavors, per llegir.

Contacta amb nosaltres

ATENCIÓ A l’USUARI. HORARI: DE 8.30H A 13.30H I DE 15 A 18 DE DILLUNS A DIJOUS I DE 8.30H A 16H ELS DIVENDRES

secretaria@f9b.org

Pg. Valldaura, 214, 1a planta. 08042 Barcelona