+34 93 359 33 17 secretaria@f9b.org

Practicum clínicum

La Fundació Nou Barris està vinculada amb les Facultats de Psicologia de les Universitats  Universitat Oberta de Catalunya -UOC-, Universitat Autònoma de Barcelona -UAB- i Ramón Llull, amb societats científiques (Institut del Camp Freudià -ICF-, ECPNA, Formacions clíniques del camp Lacanià (ACCEP) i programes de residències en salut familiar i comunitària de països llatinoamericans per a professionals com metges psiquiatres, psicòlegs clínics, etc., per tal de transmetre la nostra pràctica clínica, assistencial i d’investigació en el camp de les malalties mentals, en l’abordatge dels símptomes i els malestars actuals i en els aspectes socials de l’atenció clínica.

El Pràcticum Clínicum inclou les activitats següents:

• Reunions de rapport clínic i estratègies terapèutiques.
  • Primeres visites amb els terapeutes.
  • Reunions d’equip del Programa de Suport a Residències de la DGAIA -SAR-.
  • Reunions de suport tècnic als equips dels CRAE.
  • Sessions clíniques de l’FNB.
  • Reunions clíniques de l’FNB.
  • Seminari clínic de l’FNB.

Contacta amb nosaltres

ATENCIÓ A l’USUARI. HORARI: DE 8.30H A 13.30H I DE 15 A 18 DE DILLUNS A DIJOUS I DE 8.30H A 16H ELS DIVENDRES

secretaria@f9b.org

Pg. Valldaura, 214, 1a planta. 08042 Barcelona